Rabu, 04 November 2015

The Coconut dan Faedah Its

The Coconut dan Faedah Its

Pencipta yang mengasihi kita, super pintar dan memupuk, memastikan bahawa kita semua baik diperuntukkan. Alam mempunyai semua nutrisi yang, jawapan dan produk penyembuhan yang kita perlukan untuk apabila kita mengalami keuzuran. Kami, anak lelaki dan anak-anak perempuan Pencipta, telah menyimpang begitu jauh dari alam semula jadi bahawa kita sekarang bergantung sepenuhnya kepada sesama manusia tamak untuk membekalkan kami dengan ubat tiruan merawat gejala apa yang merunsingkan kita, tidak pernah punca, memastikan bahawa kita tidak pernah sembuh sepenuhnya.

Berita baik adalah bahawa kita berada dalam proses bangun dan setiap hari kita mendengar buah-buahan lain atau sayur-sayuran yang mempunyai banyak manfaat untuk kita.

Ingat lagu 'Put Line di Coconut? Jika tidak, pergi ke tiub anda dan mencari 'Harry Nilsson - Coconut 1971' dan menikmati mendengar kepadanya. Saya pasti anda tidak tahu bahawa kelapa disebut pohon kehidupan kerana sifat-sifat penyembuhan yang banyak.

Pada hari-hari yang baik lama hanya lebih setengah abad yang lalu, orang yang hidup di Asia, di pulau-pulau seperti Filipina dimakan diet beras, sayur-sayuran dan, ya, anda fikirkan, banyak kelapa. Untuk generasi yang banyak orang-orang ini dianggap kelapa mengubati semua penyakit dan supaya mereka makan daging, minum susu dan menggunakan minyak untuk memasak setiap hari. Mereka beralih kepada kelapa untuk menyembuhkan batuk, flus, sakit telinga, sakit gigi, jangkitan kulit, sembelit dan banyak lagi.

Bertentangan dengan apa yang kita telah memberikan kesan buruk kelapa, orang-orang ini tidak pernah mendengar tentang penyakit kencing manis, penyakit jantung atau kanser. Mereka semua menikmati kesihatan karunia yang banyak. Bukan itu sahaja tetapi minyak kelapa telah ditunjukkan untuk melindungi daripada virus, jangkitan, bakteria, tiroid, kanser, jantung dan otak masalah. Kelapa mencantikkan kulit dan apa lagi ia membakar lemak! Jika anda mengalami keletihan kemungkinan besar tiroid anda adalah untuk menyalahkan. Minyak kelapa dara boleh benar-benar pulih kesihatan tiroid anda dan meningkatkan tenaga anda.

Mungkin anda dapati bahawa Timur mempunyai kedutan kulit percuma cantik, baik sekarang anda tahu rahsia mereka, ia adalah minyak kelapa. Minyak kelapa adalah secara semulajadi pelembab lebih bersih, berfungsi sebagai pelindung matahari yang berkesan, menyembuhkan jerawat dan menyembuhkan ruam lampin bayi. Minyak kelapa juga boleh menyimpan otak anda dengan membantu badan menghasilkan keton -an sumber tenaga alternatif untuk otak anda! Anda tidak perlu takut kanser lagi, kerana kita tahu sekarang bahawa ia sebenarnya mungkin untuk kebuluran sel-sel kanser dan pertahanan pro-aktif ini meninggalkan tubuh lebih mampu untuk melawan penyakit ini daripada dipukul dengan terapi kimo dan ya, kelapa adalah alam semula jadi penyembuhan terbaik makanan super.

Malangnya, diet gaya barat akhirnya membuat cara mereka ke pulau-pulau dan sudah tentu semua orang mahu menjadi moden dan supaya mereka melupakan cara lama yang baik. Arah aliran baru dari Amerika mengenai makanan dan diet mengambil alih dan tidak lama lagi makanan besar-besaran menggantikan makanan tradisi lama dan kelapa. Seluruh segar makanan semula jadi berkhasiat digantikan oleh lebih-diproses, makanan yang ditapis sarat dengan bahan kimia. Sumber sihat lemak telah digantikan dengan minyak sayuran yang berbahaya. Kini pulau ini mengalami masalah kesihatan yang sama seperti ramai rakyat Amerika melakukan seperti penyakit jantung, kencing manis, kanser dan obesiti.

Ditekan minyak kelapa dara sejuk mungkin yang terbaik untuk mencari di kedai makanan kesihatan berhampiran anda. Nasib baik dan menikmati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar