Rabu, 04 November 2015

Pemulihan Herba - Mengapa saya perlu Gunakan Pemulihan Herba?

Pemulihan Herba - Mengapa saya perlu Gunakan Pemulihan Herba?

Mengapa saya perlu menggunakan ubat-ubat herba adalah soalan yang sah untuk bertanya terutama dengan aliran berterusan rawatan baru farmaseutikal mengambil sebahagian besar daripada tajuk-tajuk utama hari ini. Pakar herba Chris Kilham, yang lebih dikenali sebagai "Perubatan Hunter", membuat satu kes yang menarik bahawa walaupun serangan kilat media memperjuangkan sebatian farmaseutikal yang terdapat seolah-olah menjadi sebuah gerakan akar umbi kembali kepada pendekatan yang lebih semulajadi untuk penyembuhan terutamanya disebabkan oleh keseluruhan keberkesanan dan kekurangan kesan sampingan.

7 Sebab Mengapa Herbs kini sedang embrace Lebih Melihat

* Pertama dan satu tamanya perlu percaya bahawa badan besar penyelidikan semasa menyokong keberkesanan mereka mempunyai banyak kaitan dengan populariti yang semakin meningkat mereka, kerana tidak lagi boleh herba atau ubat-ubat herba dihapuskan hanya sebagai cerita rakyat atau perkataan penyelesaian mulut kepada kesihatan masalah.

* Kedua, hari ini lebih daripada sebelum ini kita tahu solek kimia majoriti herba dan yang menghasilkan sebatian yang menyebabkan.

* Satu perkara yang sangat baik Ketiga mengapa saya perlu menggunakan ubat-ubat herba dibuat oleh Pat Bratianu PhD RN yang menunjukkan bahawa salah satu kelebihan utama herba adalah kira-kira mereka. Satu contoh laman web yang dia dandelion herba yang apabila digunakan sebagai diuretik semulajadi menyediakan tubuh dengan kalium yang mencukupi untuk mengimbangi apa yang dikeluarkan melalui air kencing.

* Herba Keempat benar-benar pelbagai dimensi sering kali memberikan tubuh dengan vitamin, mineral, sebatian anti-oksida, selama ini menyokong kesihatan sistem imun.

* Kelima adalah keselamatan jangka panjang. Dengan kebanyakan diluluskan FDA ubat-ubatan farmaseutikal kita hanya tahu apa tempoh jangka pendek dan kesan sampingan sederhana boleh menjadi tetapi kerana kebanyakan herba telah digunakan selama beratus-ratus, jika tidak beribu-ribu tahun, kami mempunyai satu petunjuk yang agak baik mengenai apa yang diharapkan apabila ia digunakan seperti yang diarahkan dalam tempoh yang lebih lama.

* Keenam adalah kepelbagaian. Menurut "Medicine Hunter" terdapat ubat semula jadi wujud untuk hampir semua penyakit lazim dan syarat-syarat. Walaupun keberkesanan dan kepantasan penyembuhan adalah perkara penting yang perlu dipertimbangkan alam semula jadi telah menyediakan kita dengan keselesaan dan kemudahan tetamu penyembuhan herba dan ubat-ubatan dari yang untuk memilih.

* Tujuh adalah kos. Mari kita hadapi itu ubat-ubatan farmaseutikal boleh menjadi sangat mahal dengan ubat yang terbaru dan terhebat yang begitu mahal sering kali hanya beberapa yang dipilih mampu mereka. Herba dan ubat-ubat herba di sisi lain adalah sangat berpatutan dan mungkin ruang untuk rawatan bernilai berbincang dengan doktor anda jika kos adalah masalah.

Hanya Bagaimana Ramai orang menggunakan Herbal Remedies Anyway?

Lebih daripada yang anda fikirkan! Menurut Pat Bratianu PhD RN, 75 peratus daripada penduduk di seluruh dunia pada masa ini menggunakan herba sebagai kaedah rawatan utama mereka. Jika kita mengambil kira daripada penggunaan herba yang rendah di Amerika Syarikat nombor ini boleh menjadi lebih tinggi.

Bagaimana Dengan Penyelidikan?

Dalam tahun-tahun kebelakangan ini kajian herba yang dijalankan oleh badan-badan itu mempunyai reputasi sebagai Institut Kesihatan, Klinik Mayo, dan beberapa Universiti dihormati telah mula meningkat secara mendadak jumlah dolar yang dibelanjakan untuk penyelidikan herba. Fokus baru ditemui telah menyediakan beberapa kesimpulan yang sangat menarik akhirnya membantu kami semua membuat keputusan yang lebih baik apabila ia datang kepada perubatan semula jadi.

Yang berkata, di seluruh dunia kuasa mengenai perubatan herba adalah Jerman Suruhanjaya E yang mengisi banyak peranan yang sama seperti FDA di Amerika Syarikat. Organisasi dihormati telah mengkaji herba selama beberapa dekad unraveling banyak misteri dan menyediakan garis panduan yang ketat untuk digunakan.

Kesimpulannya, herba dan ubat-ubatan yang diperbuat daripada herba bukan untuk semua orang, kerana ada orang yang berinteraksi dengan ubat-ubatan preskripsi dengan cara yang negatif, tetapi bagi banyak pendekatan yang lebih semula jadi untuk herba penyembuhan termasuk boleh menjadi sesuatu yang bernilai bercakap dengan doktor, pakar-pakar perubatan, atau herba yang diperakui tentang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar