Rabu, 04 November 2015

Mengapa Adakah Kita enggan Untuk Gunakan The Best Medicine Healing?

Mengapa Adakah Kita enggan Untuk Gunakan The Best Medicine Healing?

Makanan adalah punca dalam kebanyakan kes masalah kesihatan kita, dan makanan adalah juga yang terbaik dan sering satu-satunya penyelesaian kepada masalah ini. Kami menganggap bahawa matahari kesihatan memberi menyimpan bersinar hal tanpa gangguan daripada apa yang kita lakukan atau makan, tetapi percaya ia ada kemungkinan lemak itu.

Penemuan seperti makanan menyelamatkan nyawa kita tidak tahu wujud. Kajian menyeluruh sedang dijalankan dan bukti baru muncul sentiasa yang tidak pernah diketahui kesan ia boleh mempunyai pada kesihatan secara keseluruhan. Pemulihan yang digunakan untuk beribu-ribu tahun tanpa mengetahui semua manfaat yang kita mula belajar sekarang. Ia adalah dengan kebetulan bahawa Cina Jepun dan sedang menikmati jangka hayat yang lebih panjang dilanjutkan dengan ubat tertua yang diketahui di dalam sejarah. Ia adalah penting untuk sesiapa yang mempunyai masalah kesihatan untuk mencari luar biasa super-makanan yang banyak kali kuasa penyembuhan kepada makanan setiap hari anda makan sekarang.

Makanan adalah punca dan juga penyelesaian!

Makanan hari ini adalah punca majoriti besar masalah kesihatan. Kami sedang terlalu banyak makanan dan kekurangan zat makanan pada masa yang sama. Kadar terbesar penyakit dan kematian secara langsung dipengaruhi oleh diet yang tidak betul. Peratusan terbesar makanan kita adalah lebih diproses; normal, makanan semula jadi tanpa semua bahan-bahan yang tidak baik adalah sukar untuk mencari. Makanan segera dan makanan siap boleh didapati di mana-mana sudut jalan. Perubahan gaya hidup seperti sejak beberapa dekad yang lalu telah menyebabkan peningkatan pelbagai penyakit seperti kencing manis, asma, alahan, arthritis, penyakit jantung dan juga kanser. Sistem perubatan kami beban, barisan orang sakit yang semakin meningkat dengan minit. Walaupun loceng amaran dering tetapi ramai yang tidak mendengar.

Jawapannya tidak ada di dalam preskripsi yang anda menunggu, ia hanya membetulkan gejala. Satu-satunya penyelesaian kepada mana-mana isu kesihatan merawat penyakit ini tidak gejala. Apa-apa penyakit yang datang bersama-sama tidak berlaku dalam sekelip mata. Ia telah datang untuk masa yang lama, malah bertahun-tahun dan ia akan mengambil sedikit usaha dan masa yang lama untuk mendapatkannya kembali normal, dan yang hanya akan berlaku apabila masalah ini diselesaikan. Oleh kerana kebanyakan penyakit telah mula kerana pilihan makanan yang salah dan gaya hidup, menterbalikkan kitaran adalah penyelesaian untuk hidup yang sihat. Makanan alam semula jadi adalah penyembuh ajaib tanpa kesan sampingan dan boleh menyembuhkan anda dengan cara ubat-ubatan tidak boleh. Sejak awal kehidupan manusia badan kita berkembang dari semua tahun-tahun untuk berkembang dan terus hidup pada makanan alam semula jadi. Lebih daripada mungkin doktor anda akan memberitahu anda ia adalah sekumpulan obat sihir, minyak ular dan ubat-ubatan tidak sebenar.

Makanan adalah ubat penyembuhan terbaik

Dengan tidak makan makanan berkhasiat semulajadi yang baik yang anda sedang menyusun atur tikar dialu-alukan untuk sebarang penyakit. Makanan yang luar biasa alam semula jadi berfungsi menjangkau lebih jauh daripada hanya menyediakan nutrisi asas. Selain memuaskan rasa lapar anda, mereka juga mempunyai kesan perubatan tertentu dalam badan anda. Reka bentuk badan kita memerlukan semua komponen aktif secara biologi daripada makanan berfungsi semulajadi. Ini adalah makanan yang membaiki, meremajakan, memulihkan dan menyembuhkan badan anda tanpa kesan sampingan yang berbahaya. Bagi ubat cepat boleh melegakan gejala-gejala kesakitan dan penyakit, ubat-ubatan jarang menyembuhkan asas atau teras masalah makanan cara boleh. Satu-satunya penyelesaian: Rawat penyakit ini tidak gejala.

Dengan penemuan banyak ribu flavonoid yang berbeza dalam sayur-sayuran dan buah-buahan, ini adalah pengamal perubatan untuk pelbagai masalah. Bahan yang dipanggil sulforaphane didapati dalam kepekatan yang tinggi dalam sayur-sayuran cruciferous seperti brokoli, Brussels pucuk, kubis bunga dan kubis. Kajian telah menunjukkan bahawa makan sayur-sayuran cruciferous mengurangkan risiko pelbagai jenis kanser. Sebatian semula jadi dalam sayur-sayuran cruciferous brokoli boleh merawat leukemia, kerana sulforaphane dalam sayur-sayuran cruciferous terpilih memusnahkan sel-sel kanser. Apabila menggunakan jenis makanan semula jadi untuk merawat sebarang penyakit atau penyakit, perlu diingat bahawa tidak ada perkara seperti saiz yang satu sesuai dengan pendekatan semua. Pilih makanan yang anda gunakan dengan berhati-hati untuk menyasarkan penyakit tertentu. Sebagai sebahagian daripada ujian terkini telah mengesahkan sains moden dengan makanan semulajadi yang telah sembuh atau bertambah baik isu-isu kesihatan seperti tekanan darah, menurunkan kolesterol, membuka sekatan arteri tersumbat, arthritis, sakit sendi, kencing manis kekalahan, mengurangkan berat badan dan lain-lain Ia boleh membantu hampir setiap gejala atau penyakit dan sering melihat keputusan dalam masa dua hingga tiga minggu tanpa sebarang kesan sampingan. Pilihan lain bagi mereka yang tidak adalah pencinta veggie atau atas sebab lain tidak dapat mengambil sayur-sayuran tertentu atau apa-apa amaun, adalah makanan tambahan cecair yang termasuk kebanyakan sayur-sayuran yang diperlukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar