Rabu, 04 November 2015

Asli Rawatan Kesuburan dan Bagaimana Anda Boleh Dapatkan hamil

Asli Rawatan Kesuburan dan Bagaimana Anda Boleh Dapatkan hamil

Cuba untuk mempunyai bayi tidak berjaya? Cuba untuk tidak panik kerana ini adalah biasa. Rawatan untuk masalah kesuburan di kalangan wanita bergantung kepada apa yang boleh menjaga wanita dari hamil.

Kadang-kadang sebab yang tidak diketahui. berikut adalah faktor-faktor yang boleh membuat menyumbang kepada masalah hamil. Haid yang tidak teratur: Hormon mengawal kitaran haid anda jadi apa-apa ketidakseimbangan hormon boleh membuat haid yang tidak teratur. Ini tidak ada kena mengena dengan panjang kitaran anda.

Haid yang tidak teratur boleh bermakna ovulasi tidak berlaku setiap bulan (dikenali sebagai ovulasi yang secara perubatan).

Keadaan perubatan: Sindrom Polycystic ovari, sindrom Hughes, gangguan tiroid, endometriosis, penyakit keradangan pelvis (PID) dan tiub fallopio tersumbat (biasanya disebabkan oleh chlamydia) adalah beberapa gangguan itu bermakna anda mungkin mempunyai masalah hamil.

Implantasi: Kadang-kadang persenyawaan berlaku tetapi telur tidak implan selamat dalam lapisan rahim dan hilang dalam tempoh yang akan datang. Ini boleh dikaitkan dengan panjang fasa luteal anda.

Umur: Yang lebih tua anda, semakin langsing peluang anda untuk hamil, Secara umum, sebagai seorang wanita peringkat umur, terutamanya selepas umur 35, peluangnya untuk hamil go down.That kerana peluang anda mempunyai penurunan bayi dengan setiap tahun berlalu. Yang berkata, ramai wanita lebih 35 mempunyai kehamilan yang sihat dan bayi.

Kesuburan yang tidak dapat dijelaskan: Doktor anda tidak boleh mengetahui mengapa anda dan pasangan anda tidak mampu untuk hamil. Mencari cara untuk meningkatkan kesuburan anda secara semulajadi? Terdapat teknik-teknik perubatan sampingan dan alternatif yang akan membantu anda hamil.

Sudah hari-hari apabila perubatan sampingan dan alternatif dianggap trend. Hari ini, terapi semula jadi telah berpindah ke dalam arus perdana dengan lebih ramai doktor menggabungkan CAM dengan perubatan tradisional untuk memerangi pelbagai keadaan, asma dan alahan kepada sakit belakang dan migrain.

Dan sama seperti rawatan CAM telah membantu mereka penyakit, doktor dan penyelidik juga mendapati bahawa mereka memberi walaupun kesuburan sedikit usaha. Merawat kemandulan tidak semata-mata berurusan dengan prosedur perubatan yang mahal. Terdapat pelbagai cara anda boleh meningkatkan peluang anda untuk hamil. Sebagai contoh, anda boleh cuba carta kitaran anda, menukar gaya hidup atau diet anda, atau mengambil vitamin yang betul.

Jika anda sedang mencari alternatif kepada ubat-ubatan kemandulan, atau mencari untuk melengkapkan rawatan kemandulan perubatan anda dan Jika anda telah bergelut dengan hamil, anda mungkin tertanya-tanya jika ia adalah mungkin untuk meningkatkan atau meningkatkan kesuburan anda sendiri. Mungkin ada perubahan gaya hidup anda boleh membuat, diet kesuburan anda boleh cuba, atau beberapa langkah-langkah bukan rawatan lain yang boleh diambil untuk meningkatkan peluang anda untuk hamil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar