Rabu, 04 November 2015

Gunakan Anda "Dapatkan Daripada Rasa bersalah Percuma" Kad!

Gunakan Anda "Dapatkan Daripada Rasa bersalah Percuma" Kad!

Sebagai medium, saya telah diberi penghormatan untuk berkomunikasi dengan mereka yang telah beralih daripada badan fizikal semula ke dalam badan-badan cahaya mereka. Ia adalah mereka yang mengatur relatif mereka datang kepada saya ketika mereka ingin membuat hubungan. Ikatan kasih yang kekal dan orang-orang yang mahu saya untuk menyampaikan mesej, adalah mereka yang mempunyai cinta yang paling mendalam untuk saudara-mara mereka. Saya membuat satu usaha yang jelas untuk hanya bekerja dengan jenis makhluk getaran tinggi.

Selalu ada sentimen yang sama bahawa mereka meluahkan. Banyak bersedih saudara menderita rasa bersalah yang tidak wajar. Mengapa tidak saya di sana apabila mereka meninggal dunia? Adakah mereka memaafkan saya? Adakah mereka kecewa tentang bagaimana harta mereka dikendalikan? Adakah mereka gila bahawa saya terpaksa menjual beberapa barang-barang mereka? Adakah mereka tidak berpuas hati bahawa saya tidak perlu lagi ambil barang-barang mereka? Adakah mereka kecewa bahawa saya tidak bercakap dengan demikian dan demikian. Ia berjalan dan terus. Pertama, apabila kita mati, kita kembali kepada keadaan kesatuan dengan Pencipta. Mereka dibebaskan dari penderitaan dan gembira. Mereka mencerminkan kepada kehidupan mereka dan sementara ramai yang mempunyai penyesalan, mereka berkembang dan tumbuh dari pengalaman. Satu-satunya kesedihan mereka bawa adalah kerana kesedihan yang hantaran menyebabkan kita. Mereka tidak menyimpan dendam, tetapi sebaliknya tahu bahawa semuanya berjalan mengikut perancangan. Mereka tidak mahu sesiapa sahaja untuk rasa bersalah atas apa-apa sebab! Lepaskan rasa bersalah dan Apa Ifs! Sebaliknya memberi tumpuan kepada cinta yang telah bertukar-tukar melalui hayat anda, kerana mereka ikatan kasih yang abadi. Ini termasuk haiwan kesayangan dan haiwan peliharaan.

Saya rasa ramai orang menyalahkan diri sendiri sebagai alat menghadapi menangani kerugian. Saya tidak fikir bahawa manusia adalah sepenuhnya mampu memahami dan memproses kemuktamadan kematian. Pada masa kita di dunia, hanya ada beberapa perkara yang kita tidak bermaksud untuk tahu. Untuk menyalahkan diri sendiri adalah satu cara untuk berasa dalam kawalan tidak terkawal. Jika saya telah melakukan ini atau itu mungkin ia tidak akan berlaku. Baik, ia tidak mungkin berlaku dengan cara yang ia lakukan, tetapi ia akan berlaku tanpa mengira. Ia adalah karma yang suka dan rancangan besar-besaran.

Apakah mesej dan pengajaran apabila kita mengalami kerugian yang amat buruk? Tragedi meletakkan kita pada jalan dipercepatkan kepada pencerahan. Ia adalah panggilan bangun untuk mengingatkan kita bahawa hidup ini singkat. Apa yang kita tunggu? Sebaik sempurna untuk membuat perubahan kerjaya? Menempatkan semula? Tinggal impian kita? Ia seperti hakikat bahawa tidak ada hari yang sempurna untuk mendapatkan haiwan kesayangan. Anda hanya melakukannya dan membuat ia berfungsi. Ia memberitahu kita untuk meneruskan perniagaan mencapai potensi penuh kami. Ia mengajar kita untuk menjadi lebih berdikari dan untuk merealisasikan kuasa dan kekuatan kita.

Potensi pertumbuhan adalah lebih besar apabila kita dicabar melalui kesusahan. Jika kita pernah terlalu selesa, alam semesta akan membuat gempa bumi di bawah kaki kita untuk menjaga kita bergerak ke hadapan. Kita semua mendapatkan bahawa dataran tinggi di mana kita akan berasa selamat, selamat, dan barang-barang adalah secara stabil. Tetapi jika kita tinggal di zon selesa ini, kita mempunyai motivasi yang kurang untuk bekerja pada diri kita sendiri. Pernahkah anda melihat bahawa? Apabila anda merasa seperti anda mendapat lebih awal dan semuanya berjalan dengan baik, sesuatu yang datang bersama-sama untuk mengganggu keranjang epal? Kereta rosak, kita mempunyai bil yang tidak dijangka, hubungan yang meletup. Ini adalah mengapa.

Kita cenderung untuk merasa teraniaya oleh peristiwa di luar kawalan kami. Terdapat jangkaan yang tidak realistik dalam masyarakat kita bahawa kita harus 'gembira' sepanjang masa. Oleh itu, apabila kita merasakan kesedihan, kesusahan, putus asa, atau sakit, kita cenderung untuk panik dan melakukan apa saja untuk mengelakkan atau menekan perasaan. Ini adalah apa yang di belakang ketagihan dan kemurungan tidak dapat diselesaikan atau perasaan diabaikan, dan terlepas peluang untuk penyembuhan. Saya rasa kita juga cenderung untuk berfikir bahawa kita hanya pada jalan kita apabila kita berasa 'baik'. Beberapa langkah di atas jalan atau gembira, dan lain-lain menyeksa.

Sebagai jiwa, kita berada di sini untuk mengalami segala-galanya-yang baik, yang buruk, yang hodoh. Ia adalah hadiah yang jarang berlaku dan indah untuk menjadi manusia yg dpt melihat dan mesej terbesar yang menyampaikan si mati ialah: memakan setiap saat kehidupan berharga. Usahlah menilai pengalaman sebagai baik atau buruk hanya memeluk peluang yang menakjubkan untuk hidup dalam badan. Lepaskan jangkaan 'kebahagiaan' berterusan dan bukannya mencari kekayaan, pertumbuhan dan penyembuhan. Kebudayaan Asia gambarkan kepada pandangan hidup yang lebih sihat. Mereka menerima kehidupan sebagai satu siri naik dan turun.

Dalam kajian, mesej mereka yang telah beralih mempunyai untuk kita:

Ikatan kasih adalah kekal
Gunakan "Keluar dari rasa bersalah" kad percuma anda
Janganlah kamu makan dan memeluk setiap saat kehidupan-the anda baik, yang buruk, hodoh
Hidup ini terlalu singkat untuk tidak tinggal impian terbesar anda
Dan akhir sekali --- anda lebih dicintai daripada yang pernah anda boleh tahu !!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar