Rabu, 04 November 2015

Membebaskan Dragon Dalaman Anda

Membebaskan Dragon Dalaman Anda

Biasanya saya tidak pergi ke rumah pelajar untuk mengajar, tetapi tempat kediaman Carrie adalah tempat yang sangat baik untuk mengumpul Qi. Dia tinggal hanya di pinggir hutan pokok oak yang besar. Dihalaman rumahnya, buluh 50 kaki bergoyang dalam angin menjulang tinggi ke atas rumah. Apabila anda mengetuk kepada tenaga, ia adalah satu tempat ajaib untuk memupuk Qi dan itulah sebabnya saya di sini.

Saya suka untuk melawat di kawasan kejiranan beliau kerana mereka mempunyai Dragons mana-mana. Well, tidak betul-betul Dragons, tetapi ada BIG iguana 5-kaki yang hidup di atas pokok dan mereka benar-benar kelihatan seperti Dragons. Iguana hijau penuh dewasa telah dikenali untuk membesar sehingga tujuh kaki panjang dan boleh turun dari pokok 50 kaki dan terus bergerak tanpa kecederaan.

Iguana adalah fleksibel, cepat, dan boleh memanjat dengan penuh kemahiran tetapi, hari itu ia mengambil mahir pengamal Qi Gong untuk menyelamatkan ini Dragon Green. A iguana besar terjatuh dan terperangkap di antara batang buluh. Ini adalah sangat luar biasa kerana mereka benar-benar pendaki mahir dan mempunyai baki sukar dipercayai dan ketangkasan. Encik Iguana adalah kira-kira untuk menjadi makanan untuk musang merah dan rakun yang juga kerap yang leher dalam hutan. Iguana hijau gergasi tersepit antara buluh, bergerak-gerak. Pada pandangan pertama, kita semua fikir ia telah mati, tetapi pada pemeriksaan lanjut, ia masih bernafas. Secepat yang mungkin, beberapa orang daripada kami ditarik buluh selain, dan Carrie perlahan-lahan mengangkat 4 kaki-plus naga dan meletakkannya di atas rumput. Ia duduk di sana selama beberapa minit hanya melihat dia. Kami semua melihat kaku dan kemudian, ia berlari kembali ke buluh dan bergegas sehingga ke atas seolah-olah tiada apa yang berlaku.

Semua orang telah jatuh di sana sini dan derhaka itu, tetapi ia mengambil penguasaan untuk bangun dan memanjat kembali ke atas. Itulah yang Qi Gong dan Tenaga Perubatan tidak. Ia boleh menarik anda keluar dari kemerosotan dan mengimbangi kehidupan anda. Sebab itu saya melatih dan mempunyai pesakit saya berlatih di Latihan Dalaman.

"Dia yang gagal untuk melatih, melatih untuk gagal."

Amalan adalah kunci. Semua orang bercakap tentang melakukan senaman untuk membuat anda sihat. Tetapi yang penting adalah apa latihan yang perlu anda lakukan. The Latihan Dalaman seperti Yoga, Qi Gong, dan Tai Chi telah wujud selama beribu-ribu tahun, dan mereka yang telah mengamalkan mereka pasti akan mendapat manfaat. Jika anda masih melakukan senaman yang sama yang anda telah lakukan kerana anda berada di sekolah gred dan makan makanan yang sama, ia adalah masa untuk melepaskan cookies dan susu anda dan latihan dan membebaskan Dragon dalaman anda sendiri.

Amalan. Amalan. Amalan.

Saya ingin anda yang terbaik dalam Kesihatan Kekayaan dan Kebahagiaan!

Dr Wu Dhi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar