Rabu, 04 November 2015

Faith Healing - Miracle Atau Quantum Phenomena

Faith Healing - Miracle Atau Quantum Phenomena

Semua yang kita dapat melihat atau tidak tenaga. Terkenal massa tenaga kesetaraan Einstein memberi laluan kepada pengetahuan kami sekarang tenaga daripada tafsiran klasik kepada pandangan bahawa medan kuantum. Bilangan ahli fizik telah menghabiskan hayat mereka memahami apa Kewujudan adalah semua tentang. Adakah Kewujudan hanya satu fenomena masa-ruang? Adakah sesuatu yang lebih daripada apa yang memenuhi mata dan deria kita. Jangan pancaindera kita, beritahu kisah benar ini Universe dinamik?

Kebenaran tidak kelihatan relatif, lebih-lebih lagi apabila anda seorang participator berkuasa dalam tahap yang tetap realiti, yang kami percaya diukir pada batu. Realiti yang kita lihat, adalah sebuah band frekuensi kecil dalam skala harmonik kosmik. Universe kita dipenuhi dengan nombor terkira realiti ,. Ini kehidupan rumah realiti daripada domain padat yang kita wujud ke dunia lebih ringan di mana kaedah-kaedah yang berbeza. Apa yang kelihatan seperti fantasi sebenarnya kebenaran. Fizik sudah tahu bahawa kehidupan wujud di dalam frekuensi lain dan pancaindera kita bertindak sebagai penapis pegangan kami dalam realiti kita.

Adakah apa-apa yang boleh dipanggil sebagai satu Keajaiban? Ia telah menjadi adat untuk menentukan apa-apa yang pancaindera kita tidak dapat memahami sebagai satu keajaiban. Di sini terdapat sempadan atau batasan ,, kita sebagai manusia telah menarik sekitar diri kita sendiri. Kekurangan ini terukir dalam fikiran kita terhad dan cukup banyak merapikan pandangan kita terhadap apa-apa peristiwa masa-ruang.

Apa-apa tindakan yang tidak boleh secara fizikal dipatuhi oleh pancaindera kita boleh disimpulkan dengan kesannya. Dikatakan bahawa kebijaksanaan inferensi adalah daya pemanduan utama bagi kita untuk berkembang secara saintifik. Kemudian inferens dikaji dan sebagai masa gulung oleh, iman kita bersama sama ada mendapat bertetulang atau dicairkan, bergantung kepada program sosial yang kita terpaksa pergi melalui pada masa-masa.

Ia menjadi diperkukuhkan, sangat dengan kehadiran tokoh-tokoh yang luar biasa yang hidup pada masa itu. Melalui usaha-usaha mereka, ia sememangnya menjadi diperhatikan dan tidak disimpulkan lagi. Seperti pernyataan Einstein mengenai sifat kuantum dunia masih sedang dikaji dan ditapis, yang baik 110 tahun selepas beliau menerbitkan artikel kajian beliau. Perkara yang perlu diambil perhatian adalah setiap kebenaran baru yang datang dari dimensi yang lebih tinggi memerlukan tip lebih mata, dalam kes ini, kepercayaan yang kuat pada mulanya yang kemudiannya menjadi sebuah kebenaran saintifik diperhatikan.

Setiap penemuan atau hipotesis apabila dicadangkan pada mulanya menghadapi tentangan sengit dan jika masa dan permit ruang, mereka akan diterima sebagai kebenaran saintifik. Ini sah sehingga sesuatu yang lain datang dengan. Banyak kali tuntutan zaman dan pelaburan struktur sosial menentukan daya maju kebenaran.

Ia adalah sama dengan Mukjizat. Skala evolusi manusia tidak tetap untuk semua. Ada yang adalah tahun cahaya di hadapan evolusi bidang masa-ruang semasa. Orang-orang yang luar biasa beroperasi pada julat frekuensi yang lebih tinggi dan dengan itu mampu menghasilkan apa yang kita panggil sebagai mukjizat. Mukjizat-mukjizat ini adalah benar-benar biasa untuk mereka. Hanya pemahaman kita dan struktur sosial menghalang analisis berguna apa yang mereka tawarkan.

Tetapi sarang labah-labah semakin dibersihkan secara perlahan-lahan dan penyembuhan iman perlahan-lahan menjadi arus perdana. Mukjizat-mukjizat ini menjadi mungkin oleh pemerhati yang kuat yang membawa perkara-perkara yang seolah-olah mustahil menjadi realiti ini. Tahap resonans mereka membawa ke padang bumi kita adalah meningkatkan kekerapan keseluruhan kita semua.

Terdapat of-kursus mongers masalah yang bertindak seolah-olah mereka mempunyai beberapa kuasa khas. Ini adalah orang yang datang dalam cara kita melihat mukjizat sebagai fenomena kuantum maju. Jadi berhati-hati untuk penipu mengisytiharkan diri asal eksotik. Tetapi pada masa yang sama terbuka untuk apa rawatan tradisional boleh menawarkan kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar