Rabu, 04 November 2015

New Natural Detox Powerhouse Didedahkan Dalam Kajian Klinikal!

New Natural Detox Powerhouse Didedahkan Dalam Kajian Klinikal!

Apa organ adalah penting untuk kesihatan?

Jika anda bercakap dengan doktor barat, mereka akan mungkin pertama memberitahu anda jantung atau otak adalah yang paling penting. Sebaliknya, seorang Cina Traditional doktor perubatan kemungkinan besar akan memberikan penghormatan ini ke hati.

Organ yang menakjubkan, hati ...

Memainkan peranan penting dalam metabolisme tenaga anda.
Adalah organ dalaman terbesar dan kelenjar terbesar di dalam badan.
Mempunyai keupayaan unik untuk menjana semula sendiri. Dalam masa hanya beberapa minggu, sebahagian kecil daripada hati - serendah 25% - boleh tumbuh satu hati yang baru.
Dan apabila ia datang kepada detoxing, hati adalah ibu pejabat penyingkiran toksin badan anda.

Tanpa hati yang sihat, ia adalah mustahil untuk badan anda untuk menyingkirkan toksin yang melakukan kamu menyakiti!

Menggunakan proses dua fasa, hati anda rosak toksin seperti alkohol, pencemaran dan dadah. Ia kemudian repackages mereka supaya badan anda dengan selamat dan boleh menghapuskan mereka dari badan.

Jadi, jika anda benar-benar mahu untuk menjaga tubuh anda yang bersih dan sihat dari luar dan dalam, menjaga hati anda mungkin salah satu perkara yang terbaik yang anda boleh lakukan.

Dan ketika datang untuk menjaga hati anda, penyelidikan klinikal baru menunjukkan chlorella boleh menawarkan sokongan pemakanan berkuasa ...

Penyelidikan baru menunjukkan Chlorella Menyokong Kesihatan Hati

Salah satu enzim hati menghasilkan adalah alanine aminotransferase (ALT). Apabila hati itu menegaskan, tahap enzim ini dalam kenaikan darah. Doktor menguji enzim ini untuk menentukan kesihatan hati anda. Nombor yang lebih rendah enzim ini menunjukkan hati anda lakukan dengan baik. Penyelidikan klinikal baru menunjukkan chlorella boleh membantu menyokong tahap enzim hati yang sihat dan dengan itu kesihatan hati.

Dalam kajian klinikal 2013 yang disiarkan dalam World Journal of Gastroenterology, 13 peserta mengambil makanan tambahan chlorella dalam tempoh 12 minggu.

Pesakit diberi jumlah yang berikut:

(3) 500 mg tablet chlorella 2X sehari untuk minggu pertama dan kemudian 3x sehari untuk baki 11 minggu.
30 ml ekstrak chlorella 2X sehari bagi keseluruhan 12 minggu.
Selepas 12 minggu, 84,61% daripada peserta penurunan yang ketara secara statistik dalam paras enzim hati ALT mereka. Kumpulan kawalan 26 tidak mempunyai perubahan dalam paras enzim hati ALT.

Di samping itu, 76.9% daripada peserta mengambil chlorella dilaporkan mengalami lebih banyak tenaga dan 53.9% melaporkan persepsi kesihatan keseluruhan yang lebih baik. [1]

Detox Power Chlorella ini

Walaupun kajian klinikal ini adalah agak kecil dan masih awal, ia menambah kepada pemahaman kita semakin meningkat bagaimana chlorella membantu anda berasa hebat. A penumpukan toksin boleh membuat anda berasa letih dan achy. Toksin boleh sabotaj sistem imun anda, perasaan anda, memori anda dan juga membuat ia lebih sukar untuk menurunkan berat badan.

Peranan Chlorella dalam mempercepatkan toksin daripada badan anda mungkin salah satu manfaat kesihatan yang paling menonjol. Beberapa kajian telah menunjukkan chlorella membantu badan anda menyingkirkan logam berat seperti nikel dan kadmium serta pencemaran alam sekitar seperti dioksin.

Gentian dalam dinding sel mengikat chlorella dengan racun tertentu dan membantu badan anda menghapuskan mereka. Di samping itu, gentian ini membantu badan anda menyingkirkan bahan buangan pencernaan.
Chlorella mengandungi klorofil, "pembersih semulajadi terbaik". Chlorella mempunyai kepekatan tertinggi pembersih hijau di planet ini.
Tetapi sebagai kajian ini menunjukkan, ia seolah-olah peranan chlorella dalam menyokong sistem pembersihan badan anda boleh pergi lebih jauh lagi ...

Dengan menyokong kesihatan hati anda, Ketua detoksifikasi organ-organ badan anda, chlorella boleh memainkan peranan yang lebih besar dalam membantu anda menghilangkan toksin. Dan kerana peranan hati dalam metabolisme tenaga, kajian ini juga bangsal cahaya pada kuasa menggiatkan chlorella ini.

Menjaga Sihat Hati anda - Simpan Badan Anda Sihat Seluruh

Walaupun ia mengambil sedikit masa untuk perubatan arus perdana untuk mengejar, pengamal penjagaan kesihatan holistik telah lama menekankan peranan toksin bermain dalam kesihatan anda. Jika anda boleh menyingkirkan toksin dengan berkesan, badan anda boleh melakukan yang lebih baik. Dan apabila anda badan bekerja pada tahap yang terbaik, anda akan merasa tiada tandingan.

Sebab itu kajian ini adalah sangat penting. Tiada organ berbuat banyak untuk menggembalakan toksin daripada badan anda sebagai hati. Hari-hari ini - dengan semua toksin kita terdedah kepada - hati anda mempunyai banyak kerja yang perlu dilakukan. Sebagai kajian menunjukkan, alga hijau, chlorella, boleh membantu hati anda melakukan yang terbaik. Dan sebagai peserta kajian dilaporkan, apabila hati anda berfungsi dengan baik anda akhirnya berasa lebih bertenaga dan keseluruhan lebih sihat.

Sumber:

[1] Azocar, J et al. Keberkesanan dan keselamatan suplemen Chlorella di kalangan orang dewasa dengan jangkitan hepatitis kronik C virus. Dunia J Gastroenterol. 2013 February 21; 19 (7): 1085-1090

Tidak ada komentar:

Posting Komentar