Rabu, 04 November 2015

Rawatan Angina Dengan 2 Rawatan Herba Yang Anda Perlu Tahu Mengenai!

Rawatan Angina Dengan 2 Rawatan Herba Yang Anda Perlu Tahu Mengenai!

Hari ini saya akan bercakap tentang rawatan angina, menggunakan 2 ubat-ubat herba yang anda perlu tahu mengenai. Adakah anda mempunyai apa-apa idea apa yang nombor 1 punca kematian di Amerika? Ia adalah penyakit jantung, yang merupakan pembunuh besar. Apabila satu kawasan otot jantung tidak mendapat oksigen yang diperlukan, badan akan memberitahu anda mengenainya.

Ini boleh menjadi rasa tekanan atau memerah di kawasan dada. Ia boleh menjadi sensasi yang terbakar dan sakit itu juga boleh dirasai di bahu, lengan dan juga kawasan belakang atau leher. Angina benar-benar tidak adalah penyakit tertentu, tetapi gejala penyakit jantung. Apa yang anda fikir adalah rawatan yang paling biasa apabila ia datang kepada angina? Saya akan memberikan anda petunjuk mereka berjalan iklan mengenai produk-produk di TV sepanjang masa. Yea ubat-ubatan preskripsi sering disyorkan untuk diambil.

Adakah anda tahu apa bahaya terbesar menggunakan ubat-ubatan preskripsi adalah? Mereka mencipta kesan-kesan sampingan yang tidak diingini dan berbahaya. Jadi pada dasarnya anda boleh menyelesaikan satu masalah hanya untuk mewujudkan Masalah kedua di bahagian lain badan. Ramai orang juga tidak tahu bahawa ubat-ubatan preskripsi mencipta sesuatu yang dikenali sebagai radikal bebas kerana mereka memecahkan dalam badan. Radikal bebas boleh menyebabkan penyakit lain, organ-organ kerosakan; menyumbang kepada penuaan kulit dan juga mungkin perkataan C menakutkan. Adakah anda tahu apa perkataan C yang menakutkan itu? Ya, ia adalah kanser.

Terdapat banyak cara seseorang boleh merawat angina, tetapi ubat-ubat herba adalah lebih selamat daripada ubat-ubatan. Satu herba yang anda perlu tahu mengenai sesuatu yang dinamakan hawthorn. Pada 1800-an seorang doktor di Ireland mendapat terkenal untuk mengubati penyakit jantung. Semua orang bertanya kepadanya apa rahsia beliau dan beliau tidak akan memberitahu. Kemudian dia akhirnya meninggal dunia dan rahsianya diturunkan. Rupa-rupanya beliau telah menggunakan herba hawthorn.

Menurut Universiti Maryland terdapat kajian yang melibatkan 60 orang dengan penyakit jantung. Separuh daripada kumpulan itu menerima 180 mg sehari hawthorn, manakala kumpulan lain yang diterima pil plasebo selama 3 minggu. Hasilnya adalah bahawa kumpulan yang telah mengambil hawthorn mempunyai aliran darah yang lebih baik ke jantung dan boleh bersenam lebih lama tanpa mengalami rasa sakit di kawasan dada.

Satu lagi herba yang perlu di radar anda untuk penyakit jantung adalah Policosanol. Di Perpustakaan Negara AS Perubatan ada kajian klinikal yang melibatkan 45 pesakit yang mengalami keadaan ini. 15 pesakit telah dirawat dengan 5mg Policosanol dua kali sehari.

Satu lagi 15 pesakit menerima herba ini plus 125 mg aspirin. Yang terakhir 15 pesakit telah diberi pil plasebo. Selepas 20 bulan yang kedua-dua kumpulan Policosanol mempunyai pengambilan oksigen yang lebih baik, lebih baik keupayaan aerobik dan tahap kolesterol dan trigliserida bertambah baik. Juga kumpulan yang mengambil aspirin dengan tumbuhan ini mempunyai aliran darah yang lebih baik.

Sebagai kesimpulan segala-galanya angina adalah apabila seseorang mengalami kesakitan daripada bahagian jantung yang tidak mendapat oksigen yang mencukupi. 2 herba yang boleh membantu akan hawthorn dan Policosanol.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar