Rabu, 04 November 2015

Punca Verses Relief Asli Cirit-birit dan sintetik ubat-ubatan ke Kaunter

Punca Verses Relief Asli Cirit-birit dan sintetik ubat-ubatan ke Kaunter

Bakteria adalah sebahagian daripada kehidupan seharian, dan biasanya bakteria dan manusia tinggal bersama-sama dengan aman. Walau bagaimanapun, sesetengah bakteria boleh menghancurkan malapetaka di pencernaan anda kesejahteraan menyebabkan sakit perut dan kekejangan yang menyakitkan. Ini bug kecil mencari nafas baru di dalam daging mentah, telur, kerang, dan susu unpasteurized. Kes-kes pencemaran makanan yang menyebabkan cirit-birit adalah jarang berlaku di Amerika Syarikat, kata Alexander Rapisarda, MD, pakar dalam Gastroenterologi dan Hepatologi di Robert Wood Johnson Hospital Universiti di East Brunswick, NJ Dia berkata, "Kes-kes yang berkaitan dengan makanan yang paling biasa cirit-birit datang dari makanan yang tidak cukup baik dalam peti sejuk atau pergi buruk sebelum pesakit kumakan. " Cirit-birit juga boleh menjadi hasilnya jika badan anda mempunyai masalah mencerna makanan tertentu. Tambang Cirit-mendorong termasuk produk tenusu dan pemanis tiruan. Makanan yang dihadamkan menyebabkan loya, cirit-birit, kekejangan, dan gas, biasanya dalam masa 30 minit hingga dua jam untuk memasuki sistem anda.

Terdapat beberapa jangkitan virus yang boleh menyebabkan cirit-birit dan muntah-muntah. Bakteria jenis virus adalah sangat mudah berjangkit, perjalanan dengan mudah dari tangan yang tidak dibasuh ke belum dicuci tangan. Minuman berkongsi, perkakas dapur dan makanan yang tercemar juga boleh menyediakan laluan ke dalam perut tidak curiga anda. Bahkan orang-orang yang tidak lagi mempunyai tanda-tanda atau gejala-gejala tidak pernah dipamerkan di tempat pertama kadang-kadang boleh menyebarkan virus ini.

Kadang-kadang ubat-ubatan un semula jadi boleh menyebabkan cirit-birit. Walaupun merawat bakteria tidak baik, antibiotik juga boleh membunuh bakteria baik yang melindungi usus anda, menjadikan pesakit lebih terdedah kepada satu lagi jenis jangkitan. Ubat tekanan darah, ubat-ubatan kanser, dan antasid juga boleh menyebabkan cirit-birit.

Ramai pelancong tidak berpuas hati berkongsi Delhi Belly dan Revenge Montezuma, dua nama panggilan untuk cirit-birit pengembara. Bergantung kepada negara, di antara 30% dan 70% daripada pengembara mengalami pertarungan cirit-birit dan muntah-muntah, ihsan makanan tempatan yang tercemar atau air.

Cirit-birit yang tidak hilang mungkin membiarkan anda tahu anda mempunyai keadaan perubatan yang tidak dirawat. Jika cirit-birit tahan lebih lama daripada tiga hari, tanya doktor anda jika anda mungkin mempunyai apa-apa cirit-birit yang menyebabkan syarat-syarat: sindrom usus Rengsa, penyakit radang usus, penyakit seliak, Diabetes, hipertiroidisme, Penyakit Addison, atau pankreatitis kronik.

Terdapat banyak lebih remedi kaunter untuk merawat cirit-birit, tetapi mereka semua manusia semula jadi atau hanya membuat ubat-ubatan sintetik? Ubat-ubatan sintetik mempunyai sejarah melakukan lebih banyak kerosakan daripada kebaikan. Pengeluar dadah walaupun mengakui ini di iklan televisyen mereka. Semula jadi ubat-ubatan homeopati herba seperti minyak dan makanan tambahan penting gred terapeutik boleh membawa kelegaan segera untuk sakit perut, kekejangan dan cirit-birit tanpa kesan sampingan yang berbahaya bahawa ubat-ubatan sintetik boleh menyebabkan. Ini 100% semua minyak pati semula jadi dan makanan tambahan untuk melegakan cirit-birit juga bekerjasama dengan badan untuk menyokong sistem imun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar