Rabu, 04 November 2015

Bagaimana Sikap Boleh Ubah Hidup Anda

Bagaimana Sikap Boleh Ubah Hidup Anda

Bagi tempoh 7 bulan yang lalu, saya telah bekerja dengan empat pesakit kanser yang berbeza, semua menangani penyakit ini daripada bakal yang lain:

Pesakit # 1 Lives 1500 batu dan mempunyai kanser rektum

Pesakit # 2 Lives di Miami dan mempunyai limfoma bukan Hodgkin

Pesakit # 3 Kanser serviks

Pesakit kanser # 4 Colon

Kesemua mereka telah menjalani pembedahan rawatan tradisional, dua mempunyai dan kesemua mereka telah melalui kemoterapi dan radiasi. Yang pasti, kanser semakin meningkat. Dengan tekanan yang lebih mental, toksin dalam udara, air dan pendedahan kepada bahan kimia toksik - tidak hairanlah ia menghancurkan penduduk.

Rawatan pesakit pertama saya 'adalah akupunktur dan perubatan Qi Gong - 3 hari seminggu sepanjang rawatan kemoterapi dan tidak pernah mempunyai sebarang pembedahan. Beliau sentiasa sistem sebagai alkali yang mungkin, makan diet yang sangat bersih; tiada daging, ikan atau ayam. Paling penting, dia mempunyai sikap yang hebat dan bersyukur untuk rawatan beliau, untuk semua orang yang melawat atau dipanggil, dan kepada semua orang doktor dan dia datang dalam hubungan dengan. Amalan meditasi utamanya adalah kesyukuran, syukur dan kasih sayang. Setiap kali saya datang untuk melihat beliau, selalu ada muzik yang menenangkan dan NO TV.

Pesakit kedua yang diterima penyembuhan jarak jauh daripada saya dan telah melalui protokol Barat standard untuk kanser. Dia tidak pernah mengadu tidak kira berapa banyak kesakitan dan ketidakselesaan dia mempunyai. Beliau juga diamalkan penghargaan, kesyukuran dan kasih sayang, dan walaupun mereka mengatakan kanser itu hilang, dia masih belum pulih lagi. Pembedahan yang mengambil tol terbesar pada sistemnya dan begitu juga dengan bahan kimia. Radiasi ini telah memberi kesan kepada organ-organ yang lain dan telah menyebabkan kerosakan yang paling.

Pesakit ketiga saya telah melalui pelbagai pembedahan, kemoterapi dan radiasi, dan walaupun dia bermula dengan sikap yang baik, lama kelamaan, yang negatif dan kepahitan itu menunjukkan kepala hodoh mereka. Dia mengadu doktor beliau, jururawat dan cara dia telah dihormati. "Saya miskin" sikap timbul dan kesihatannya akan turun tiub cepat. Beliau juga mendapat rawatan alternatif sekali setiap dua atau tiga minggu dan sentiasa mahu berkongsi cerita perperangannya bagaimana doktor ini atau yang tidak memberi beliau apa yang dia perlukan. Ini adalah senario yang paling teruk dan yang paling toksik.

Pesakit lalu telah mendapat rawatan alternatif secara teratur, makan diet vegan yang ketat, menyahtoksin badan, dan mengamalkan kesyukuran untuk hidup dan semua orang yang ada di dalamnya. Sepanjang 6 bulan lepas, beliau tidak pernah sakit, tidak selesa, dan tiada kesan buruk dari kanser. Beliau tidak jelas kanser oleh pukulan yang panjang. Malah, mereka berkata ia berkembang. Dia tidak perasan apa-apa kecuali penurunan berat badan tetapi terus mengikuti diet yang ketat dan program rawatan alternatif. Sekarang, doktor beliau mencadangkan kemoterapi yang dia bermula minggu ini. Walaupun dia adalah sedikit enggan berpindah ke dalam perubatan tradisional, mereka berkata ia boleh memastikan dia hidup lebih lama. Hari ini dia meminta doktor ini, "Jika saya bapa anda, apa yang anda akan menasihati saya lakukan?" Doktor dinasihatkan untuk terus melakukan apa yang dia lakukan dan menunggu untuk melihat apa yang berlaku.

Ia adalah panggilan yang sukar.

Dari pemerhatian saya, sikap adalah kunci dalam melalui proses penyakit. Pembedahan adalah salah satu pilihan yang paling teruk dan saya akan memberitahu anda mengapa. Pertama sekali, badan anda tidak tahu jika seorang pakar bedah yang mahir atau preman di jalan telah memotong anda. Badan hanya tahu ia telah dipotong dan mempunyai untuk mengalihkan tenaga ke dalam penyembuhan luka. Kedua, apabila anda dapat dipotong, kemungkinan besar ia mengganggu garis meridian dan ia mengganggu aliran biasa Qi menyebabkan lebih menggariskan masalah pada masa hadapan. Saya tidak mengatakan semua pembedahan tidak baik, tetapi jika anda boleh mengelakkan ia tanpa membahayakan kesejahteraan anda, anda lebih baik. Anesthetizing akan menurunkan sistem imun anda juga. Perubatan perlu kira-kira meningkatkan sistem imun anda, tidak membunuh penyakit ini.

Itulah sebabnya, ia adalah amat penting untuk melakukan apa sahaja yang anda boleh untuk menjaga sistem kekebalan tubuh yang kuat. Makan lebih banyak buah-buahan dan sayur-sayuran, amalan cintakan kebaikan, kesyukuran, dan terima kasih. Jangan berpegang kepada perkara-perkara, amalan pengampunan, diminum dan jika anda mahu untuk hidup kehidupan yang sihat lama, mempelajari latihan dalaman seperti latihan pengisian Qi Gong. Ia akan membina sistem imun anda, membuat anda fleksibel dan anda akan dapat untuk menangani tekanan lebih mudah.

Saya ingin anda yang terbaik dalam kesihatan anda, Kekayaan dan Kebahagiaan!

Dr Wu Dhi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar