Rabu, 04 November 2015

Kesihatan yang baik adalah kira-kira Air

Kesihatan yang baik adalah kira-kira Air

Kesihatan yang baik sering tentang asas-asas, dan tidak ada yang lebih asas daripada air minuman. Namun, menerima manfaat bergantung kepada jenis air yang digunakan. Air ringan mungkin bentuk terbaik yang terdapat di pasaran hari ini. Ia adalah sama dengan air yang digunakan di tempat-tempat yang bersih, seperti pergunungan Tibet atau Greenland. Penduduk kawasan-kawasan pedalaman telah lama menikmati kesihatan yang lebih baik dan insiden yang lebih rendah daripada penyakit daripada di tempat lain di dunia.

Apakah air lampu?

Air cahaya (DDW)) adalah sebenarnya gabungan Hydrogen2-oksigen ditambah Deuterium2-oksigen pada tahap asas 155 PPM. Deuterium adalah satu bentuk varian Hidrogen, yang dipanggil "hidrogen berat" - dan dalam kuantiti di atas air 155 PPM dipanggil "air berat". Air ringan mempunyai tahap deuterium bawah 125 PPM.

Apakah Kebaikan air lampu?

Menurut penyelidikan yang dijalankan di Hungary, Rusia, dan Jepun, sel-sel kanser hilang keupayaan mereka untuk berfungsi, dan ada kanser pengecutan sel terutamanya dalam paru-paru, payudara, dan kanser prostat. Minum air ini dianggap sebagai pelengkap kepada bentuk konvensional rawatan, seperti terapi kimo.

Beyond kanser, memakan DDW juga merendahkan kolesterol, memperbaiki keadaan kencing manis, meningkatkan tidur, dan memudahkan tekanan emosi. Peningkatan dalam bidang ini pasti meningkatkan kesihatan secara keseluruhan. Sehingga baru-baru, air cahaya belum boleh didapati di Amerika Syarikat. Air ini telah popular di Eropah, namun kos penghantaran ke AS terlampau tinggi.

Jangkaan

DDW bukanlah penyembuh ajaib. Ia adalah satu langkah yang praktikal bahawa sesiapa sahaja boleh diambil untuk meningkatkan kesihatan dan memerangi keadaan kesihatan tertentu. Oleh kerana air minuman adalah penting untuk kesihatan, minum air yang terbaik adalah langkah seterusnya logik. Ibu-ibu dan nenek kami betul, kita perlu minum lebih banyak air. Minum DDW dalam kombinasi dengan lain-lain amalan kesihatan yang positif adalah satu tabiat yang kukuh yang boleh menghasilkan keputusan yang ketara.

Mengambil Menjaga Kesihatan

Di seluruh negara dan di seluruh dunia, orang yang bertanggungjawab menjaga kesihatan mereka. Dengan makan yang sihat, mengambil makanan tambahan, senaman yang semakin meningkat, kita boleh memaksimumkan kesihatan dan mengurangkan kejadian penyakit berjangkit yang serius. Berjuta-juta orang tidak mengambil tahap yang mencukupi air untuk menjaga tubuh mereka dalam keadaan yang sihat. Pertama, komited untuk minum lebih banyak air. Seterusnya, minum kualiti tertinggi air yang disediakan. Apabila usaha untuk mengambil air yang berkualiti tinggi adalah sebahagian daripada pelan peningkatan kesihatan secara keseluruhan, keputusan kesihatan boleh menjadi secara positif berfaedah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar