Rabu, 04 November 2015

Latar Belakang Mengenai Bagaimana Untuk Meningkatkan Tenaga Dengan Minyak Essential

Latar Belakang Mengenai Bagaimana Untuk Meningkatkan Tenaga Dengan Minyak Essential

Minyak Essential telah menjadi sebahagian daripada dunia kita untuk beribu-ribu tahun. Untuk lebih tepat 18,000 B.C. adalah penggunaan yang paling awal direkodkan minyak ini. Latar belakang mengenai cara untuk meningkatkan tenaga dengan minyak pati adalah panjang dan luas dalam penyelidikan. Mesir purba yang menerima kredit untuk mewujudkan piramid indah adalah antara orang pertama yang menggunakan wangian ini. Fikiran negatif memakai badan kita ke bawah dan ia dikenali bahawa bau boleh membantu anda berfikir fikiran gembira.

Bila ianya Ditemui

Latar belakang mengenai cara untuk meningkatkan tenaga dengan minyak pati pergi sepanjang perjalanan pulang ke 18000 BC lukisan gua di Lascaux Perancis mengatakan bahawa masyarakat purba digunakan tumbuhan ubatan setiap hari. Mesir di 4500 B.C. adalah yang pertama untuk menggunakan minyak ini wangian untuk meningkatkan suasana di sekeliling mereka. Dalam zaman moden pada tahun 1910 Ahli Kimia Perancis Rene-Maurice Gattefosse semasa eksperimen yang dibakar tangannya dan dicelupkannya ke tab yang terdekat cecair yang merupakan lavender tulen minyak pati dan menyembuhkan luka.

Mengapa Adakah Mereka Digunakan

Mungkin orang-orang purba belajar bagaimana untuk meningkatkan tenaga dengan minyak yang bertambah baik kesihatan mereka. Orang-orang yang diwakili dalam lukisan Lascaux Perancis digunakan tumbuhan ubatan setiap hari untuk kekal juga. Firaun digunakan wangian minyak pati pada masa meditasi dan diketahui telah hidup kehidupan yang lebih lama daripada kita walaupun dengan semua tuntutan berjalan mereka kerajaan yang besar. Ia semasa kemalangan yang ahli kimia Perancis bernama Rene-Maurice Gattefosse dijumpai semula kuasa penyembuhan lavender apabila letupan yang terbakar tangannya dan terkejut beliau luka sembuh selepas menggunakan lavender.

Bagaimana Adakah Mereka Digunakan

Terdapat banyak tumbuh-tumbuhan yang kaya dengan antioksidan, yang melawan penyakit. Orang purba mungkin telah menemui sifat-sifat antioksidan dalam minyak yang telah membantu mereka untuk mempunyai jangka hayat yang lebih lama daripada kita. Semasa meditasi tempoh Firaun 'mereka akan menggunakan minyak mengaktifkan kelenjar pineal melalui aroma yang menyenangkan mereka. Kelenjar pineal adalah pintu masuk ke jiwa yang membolehkan anda untuk mengalami tempat yang bahagia dari dalam. Kemudian kita mempunyai rakan kami Encik Gattefosse yang mampu menyembuhkan tangannya dengan lavender tulen kerana ia adalah antiseptik yang melindungi daripada jangkitan.

Buku Kejadian 01:29 menyebut: (Dan Allah berfirman: Sesungguhnya Aku telah memberikan kepadamu segala tumbuh herba yang berfaedah, yang di atas muka seluruh bumi, dan setiap pokok, di mana adalah buah biji berhasil pokok; kepada anda supaya itu menjadi daging). Pelbagai jenis makanan yang sihat kita datang dari tumbuh-tumbuhan iaitu bagaimana untuk meningkatkan tenaga dengan minyak pati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar